Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że zgodnie z ZARZĄDZENIEM NR 279 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO z dnia 10 grudnia 2020 r. w sprawie poczty elektronicznej Uniwersytetu:
- Każdy pracownik, doktorant i student Uniwersytetu jest zobowiązany do posiadania ibieżącego korzystania z elektronicznej poczty uniwersyteckiej, w tym odbierania wiadomości.
- W sprawach związanych z działalnością Uniwersytetu, w których konieczne jest użycie poczty elektronicznej, użytkownicy są zobowiązani do korzystania wyłącznie zelektronicznej poczty uniwersyteckiej.
- Korespondencję pracownika, studenta lub doktoranta Uniwersytetu wysłaną z innego adresu elektronicznego niż elektroniczna poczta uniwersytecka pozostawia się bez rozpoznania.
- Dostęp do elektronicznej poczty uniwersyteckiej użytkownika ma wyłącznie użytkownik, do którego została ona przypisana. Dostęp do konta elektronicznej poczty uniwersyteckiej danego użytkownika dla innych osób, niż użytkownik, może zostać umożliwiony w uzasadnionych przypadkach tylko za jego uprzednią pisemną zgodą.
- Domniemuje się, że wiadomość wysłana z elektronicznej poczty uniwersyteckiej pochodzi od użytkownika, do którego jest przypisana elektroniczna poczta uniwersytecka.
Bardzo prosimy o zapoznanie się z całością Zarządzenia na stronie Monitor UW:
m.2020.496.zarz_.279.pdf
m.2020.496.zarz_.279.pdf
Jednocześnie wszystkich z Państwa, którzy mają problemy z funkcjonowaniem poczty na serwerach UW prosimy o bezpośredni kontaktu z biurem IT, gdzie za pośrednictwem helpdesku można usunąć wszelkie niedogodności techniczne: https://www.it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiMojaPocztaGmailStudent/.